Sunday, May 18, 2014

The Beautiful You !

Salam,

Berbunga bunga hati ni bila BERJAYA membantu seorang lagi insan yang NAMPAK jalan untuk menambah baik kualiti hidup. Kualiti hidup yang saya maksudkan adalah tahap kesihatan yang lebih baik, well, what else is more important than the health, kan?

So, today my customer cuma cari penawar untuk kecantikan kulit yang semakin hari dimamah usia dan pencemaran alam sekitar. Duduk di tengah kotaraya metropolitan, memang terdedah pada pelbagai pencemaran yang menjejaskn kesihatan kulit.

So based on her budget, nak share yang saya normally akan bagi pilihan pada customer ranging from the best solution down to the economy sets. *sebab I want to see the best, give the best, and feel the best of them* so it depends on the customer nak pilih set yang mana. As for today, my customer dah pilih SET PREMIUM KULIT SHAKLEE. 


Apa dia lah set premium ni ye?

So here we go.......


  • Vita E - Melambatkan penuaan dan mengurangkan garis halus, parut, jerawat dan bintik di muka.
  • Sustained Release Vita C - Merangsang pembentukan kolagen yg merawat kedutan. Mencantikkan kulit dan melambatkan penuaan.
  • B-complex - Membantu pembinaan sel-sel baru. Mengurangkan tekanan dan menyahtoksik dalam badan. 



  • ESP - Minuman berkhasiat yang diperkaya Asid Amino yang baik berfungsi sebagai kunci kepada wajah awet muda. Merangsang pembentukan semula kulit dan otot. 


  • Collagen powder - Kolagen sisik ikan merah yang tahan lasak, berperanan penting dalam memberi hasil keanjalan kulit yang sekata. Agen melembap, menegang, dan memperbaiki tekstur kulit. Hasilnya kulit licin, halus, dan lebih lembut. 





Well well well. Ramadhan dah nak dekat. Sambil ambik set kulit ni, sebenarnya anda jugak mengamalkan pemakanan nutrien penting lain yang boleh mengelakkan masalah gastrik, pening kepala, dan kelesuan. 

NAMPAK ke NAMPAK? Semua dalam 1 set sebab tu saya cakap tadi, I will make sure I am giving my very best to all my customer. Nak tahu harga tak?

Well selepas dihitung hitung, customer hanya membelanjakan RM743 untuk satu set ni. 

Mahalnya, well hello!!! Jom join class math jap nak?

RM743 (for sure layak dapat MEMBERSHIP FREE) 

Bila dah jadi ahli, cuba teka berapa harga set ni? Cuma RM595 je tau dapat KEAHLIAN SEUMUR HIDUP !!

So, RM595 tu kita kira pulak dengan purata penggunaan 4 bulan (minimum) = RM148/bulan. 
Dapat SET PREMIUM !!!

NAK ke NAK????

kalau nak, apalagi. moh le PM. :)

Salam alaik. 

No comments:

Post a Comment