Monday, May 5, 2014

KISAH BENAR: Set Kulit Shaklee TERLAJAK Berkesan !

Salam,

Harini seronok sungguh tengok mailbox berduyun orang tanya pasal produk Shaklee. Dengan sukacitanya nak p habaq kat sorang sorang tentang keberkesanan produk2 Shaklee. Ye lah, benda yang baik haruslah dikongsi kan. Bak kata orang ‘Sharing is caring’ gituuu.

Focus paling utama tentulah pada Set Kulit Shaklee, rata2 customer yang dah consume semua terkezuuut dengan hasil yang mereka dapat. Ye lah, siapa je yang taknak kulit sihat semulajadi. Nak cerita kat hangpa semalam Sarah sendiri p tengok customer Sarah yang consume set kulit Shaklee.

Namanya Kak Fizah, umur dalam lingkungan lewat 40an. Masalah kulit tak sekata, kering, jeragat dan kusam. Sarah ingat lagi, dia luahkan perasaan sedihnya terhadap beberapa produk tempatan yang dikatakan HEBAT untuk merawat masalah kulitnya.
Namun, indah khabar dari rupa. Hasil yang diinginkan tak kunjung tiba. Bila dengar dia luahkan perasaannya masa kami minum petang di kafetaria, Sarah pun saja berkongsi tentang vitamin2 yng bertindak khas untuk memperbaiki masalah kulit. Yang Sarah amalkan selama ni adalah Vitamin C dan E.

Seronok dia mendengar, terus nak cuba. Bila tiba hujung bulan, Kak Fizah terus buat pesanan untuk kedua vitamin tadi. 2 hari selepas tu terus dapat vitamin *hehe punya cepat servis Shaklee* ada sinar harapan pada wajah kak Fizah. Lepas consult cara makan dan beberapa petua untuk dapatkan kesan optimum, kak Fizah dengan jayanya selesai menjadi pelanggan pertama Sarah !

Hari demi hari, genap dua minggu, Sarah tegur kulitnya yang sekarang makin cerah dan lembap. Di hadapan kawan kawan kami, semua nampak perubahan kak Fizah. Senyum kak Fizah kali ni lebar, dia pun ada bagitahu yang memang berkesan produk Shaklee yang dia makan sekarang. Badan pun terasa ringan.

Semalam, selepas sebulan 8 hari kak Fizah consume Set Bajet Kulit Shaklee, kesannya begitu ketara sehinggakan kak Fizah tak perlu lagi menempek bedak alas. Kulitnya cerah, lembap, dan bermaya ! NO MORE KULIT KUSAM ! Semua puji kak Fizah. Rasa tak percaya umurnya yang sudah lewat 40an.

Ini cerita kak Fizah, cerita awak bila lagi? Jom cantik menjelang Adilfitri ! J

Salam alaik. 


No comments:

Post a Comment